АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА
Аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2024 році у
Гуляйпільській міській військовій адміністрації
Гуляйпільську міську територіальну громаду створено 12 жовтня 2016
р. шляхом добровільного об’єднання 7 рад. Наступного року, 30 жовтня 2017
р., до громади приєдналися ще 3 ради. На завершальному етапі
адміністративної реформи (станом на 01.01.2021 р.) до громади приєднали
селище Залізничне.
Нині до складу громади входить 11 колишніх рад.
Гуляйпільською міською військовою адміністрацією в нинішніх умовах
роботи, протягом 2024 року, здійснювалися заходи щодо забезпечення
виконання основних вимог Закону України від 02.10.1996 року № 39396-ВР
«Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №
109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування
конституційного права на звернення до органів державної влади та органів
місцевого самоврядування».
Керуючись нормативно - правовою базою, міською військовою
адміністрацією, структурними підрозділами виконавчого комітету,
виконавчими органами міської ради проводиться робота, спрямована на
всебічний і своєчасний розгляд звернень громадян та на забезпечення
гарантування реалізації конституційного права громадян на звернення.
З метою удосконалення роботи щодо розгляду звернень громадян,
дотримання нормативно-ділової етики та порядку роботи зі зверненнями
громадян подальшого удосконалення стилю і методів роботи з зазначеного
питання розпорядженням начальника МВА від 30.08.2023 року № 20
затверджено Інструкцію з діловодства зі зверненнями громадян у
Гуляйпільській міській військовій адміністрації .
Також прийнято розпорядчі документи щодо подальшого удосконалення
форм і методів роботи з цього питання, зокрема розпорядження начальника
МВА:
- від 29.12.2023 № 125 « Про затвердження графіка особистих
прийомів громадян керівництвом Гуляйпільської міської військової
адміністрації у 2024 році»;
- від 29.12.2023 №126 «Про затвердження графіку проведення прямої
телефонної лінії керівництвом Гуляйпільської міської військової
адміністрації у 2024 році»;
- від 06.03.2024 № 46 « Про функціонування офіційного вебсайту
Гуляйпільської міської військової адміністрації»;
- від 02.05.2024 № 105 « Про організацію діяльності Гуляйпільської
міської військової адміністрації та виконавчих органів Гуляйпільської
міської ради в умовах воєнного стану».
Протягом поточного року питання зі зверненнями громадян розглянуті
на робочих нарадах начальника МВА з працівниками військової
адміністрації, виконавчого комітету та відділів міської ради (
протоколи наради від 26.01.2024 року, 14.07.2024року та 25.10.2024
року).
21.11.2024 року було проведено навчальний семінар з начальниками
управлінь та відділів на тему « Практичні аспекти реалізації права на
звернення громадян у Гуляйпільській міській військовій адміністрації
та виконавчому комітеті міської ради».
Для забезпечення роботи налагодженої роботи виконавчих органів з
мешканцями громади, оперативного реагування на звернення, на сайті
військової адміністрації та фейсбуці та на каналі Телеграм забезпечено
інформування мешканців громади стосовно проведення особистих прийомів
та прямих телефонних ліній керівництвом МВА та міської ради( телефон
0509909466,для подачі електронного звернення, розміщення оголошення
посилання: https://gpmrada.gov.ua/add_appeal/1138/ ).
Керуючись Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян всі
звернення, що надходять, регламентовані відповідним порядком з урахуванням
Класифікатора звернень громадян, який затверджений постановою Кабінету
Міністрів України від 24.09.2008 № 858, згідно з яким простежується
характеристика звернень: за формою надходження, за ознакою надходження, за
видами, за статтю авторів, за суб’єктом, за типом, за категоріями авторів
звернень, за соціальним станом авторів звернень, за результатами розгляду
тощо.
Ведення обліку звернень здійснюється за допомогою електронних
таблиць у форматі Word, окремих для кожного виду звернень (звернення до
начальника МВА (усні і письмові); звернення, що надійшли на розгляд з
Пологівської райдержадміністрації, Запорізької облдержадміністрації;
Запорізького обласного контактного центру; Урядової гарячої лінії).
Протягом звітного періоду 2024 року до міської військової адміністрації
надійшло 101 звернення від мешканців громади.
Із загальної кількості звернень: 53 звернення надійшли електронною
поштою ,23 на особистому прийомі керівництва, 25 під час гарячої
телефонної лінії .
За надходженням звернення розподілилися на:
- з гарячої телефонної лінії Запорізької облдержадміністрації – 20
звернень;
- з Урядової гарячої лінії – 29 звернень;
- з райдержадміністрації – 4 звернення;
- під час особистих прийомів, та телефонних гарячих ліній керівництва –
48 звернень.
У звітному періоді від вразливих верств населення надійшло 81 звернення,
у тому числі: від учасників бойових дій – 7, від осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ
групи -9 , від членів багатодітних сімей -3 звернення, пенсіонерів- 19
звернення, ветеранів праці-35, дітей війни - 8.
У зверненнях було порушено 101 питання , які зокрема стосувались:
- соціального захисту – 43 питання ;
- житлової політики – 27 питань;
- комунального господарства– 12 питань;
- охорони здоров’я – 11 питань.
Робота зі зверненнями громадян у Гуляйпільській міській військовій
адміністрації, виконавчих органах місцевого самоврядування буде й надалі
пріоритетною у повсякденній діяльності та спрямованою лише на поліпшення
якості розгляду звернень та безумовне виконання вимог законодавства про
звернення громадян.
Заступник начальника міської
військової адміністрації Людмила КЛИМЕНКО