Офіційний сайт Гуляйпільської міської ради

Розділи

Петиції

Бюджет участі

Безоплатна правова допомога

Подолання незадекларованої праці

Календар

« Вересень 2021 »
Пн   6 13 20 27
Вт   7 14 21 28
Ср 1 8 15 22 29
Чт 2 9 16 23 30
Пт 3 10 17 24  
Сб 4 11 18 25  
Нд 5 12 19 26  

Пошук

НОВИНИ

«УСПЕНІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ» Інформація про проведені заходи з гендерної політики

Сучасні зовнішні чинники вносять неабиякі корективи у звичний ритм життя, зокрема і в освітній процес. Зрозуміло, що ми не можемо контролювати та протистояти подіям сьогодення. Проте можемо обрати активну позицію. І дистанційне навчання – не привід обмежуватися суто вивченням матеріалу та змінювати обраний шлях у поглибленні навичок. Тому здобувачі освіти 10-11 класів під керівництвом вчителя історії та правознавства Алексєєвої Елли провели дебати за круглим столом на тему: «Активна позиція молоді з питань гендерної рівності», змістовим наповненням яких стала актуальна проблематика у світі й Україні, пов’язана з питаннями гендерної рівності.
Оскільки в нашій країні спостерігається різне ставлення до окресленої проблеми, здобувачі розподілилися на дві команди: ті, хто проти вживання в мовленні мовних одиниць жіночого роду на позначення посад, професій, звань статусів тощо, а також ті, які наполягають на активному вжитку таких форм слів як на побутовому, так і на професійному рівнях.
Для доведення чи спростування тез учасникам довелося заздалегідь детально проаналізувати нормативно-правові акти, пов’язані як з мовною, так і гендерною політикою. Також вони мали вивчити думки та вислови відомих науковців щодо гендерної рівності, а також схарактеризувати особистий досвід спілкування.
Завдяки участі в дебатах усі учасники не лише дізналися багато нового та цікавого в аспекті окресленої теми. Найголовнішим є те, що було досягнуто визначеної мети: навчитися логічно, доступно формулювати свою думку та вміти правильно дібрати коректні аргументи на користь своєї позиції, а також переконати або хоча б змусити замислитися свого опонента над іншим проявом заявленого питання.
Атмосфера дебатів була динамічною, жвавою, по-юнацьки запальною й активною. Молодь незмінно перебуває в авангарді сучасності.
Для розбудови демократичної держави важливою умовою є забезпечення рівних прав і свобод, в тому числі й гендерних, ліквідація гендерної нерівності. Відповідно до нових поглядів на процес розвитку суспільства рівність чоловіків і жінок визначається міжнародними організаціями ключовим елементом людського розвитку, оскільки жінки та чоловіки нероздільно пов’язані одне з одним та суспільством через родинні зв’язки, відносини, ролі та відповідальності. З метою формування знань про гендерну політику, стереотипи та їх вплив на становище в суспільстві, проблеми, пов’язані з гендерною рівністю і можливістю їх розв’язання, у 10 класі класним керівником Гергец Діаною була проведена година спілкування на тему: «Рівні права та можливості». Під час заходу учні переглянули презентацію «Гендерна різноманітність». Це дало можливість з’ясувати стереотипи, які існують у підлітків стосовно жіночої та чоловічої статі. В ході перегляду презентації десятикласники ознайомилися з термінами «гендер», «гендерні ролі», «гендерна поведінка», «гендерна соціалізація», «гендерна рівність», «гендерна культура», «дискримінація»; з прикладами порушення гендерної рівності в Україні та у світі. З учнями були опрацьовані документи, зокрема, Конституція України (Ст.3, 21,24,51) та Закони України, в яких проголошується утвердження гендерної рівності та недопущення дискримінації за ознакою статі. З метою формування навичок партнерського спілкування між дівчатами та хлопцями проводилися ігри «Гендерні стереотипи» та «Міф чи реальність?».
На заключному етапі рефлексії був використаний метод «Відкритий мікрофон», завдяки якому учні зробили висновок про те, що наявність гендерної рівноправності в країні забезпечує наявність ознак правової держави та справжньої демократії.

Заступник директора з НВР Тетяна ХОМУТ



Четвер, 22 Квітня 2021 08:11 | Переглядів: 40

Асоціація міст України