Офіційний сайт Гуляйпільської міської ради

Розділи

Петиції

Календар

« Вересень 2018 »
Пн   3 10 17 24
Вт   4 11 18 25
Ср   5 12 19 26
Чт   6 13 20 27
Пт   7 14 21 28
Сб 1 8 15 22 29
Нд 2 9 16 23 30

Пошук

Звіти

Підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради у 2015 році

ГУЛЯЙПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
Гуляйпільського району Запорізької області

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

 

25.12.2015 93

Про підсумки роботи зі зверненнями
громадян у виконавчому комітеті
міської ради у 2015 році

Згідно з пп. 1 п. б. ч. 1 ст. 38 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні “, Законом України "Про звернення громадян“, заслухавши інформацію про роботу щодо розгляду звернень громадян, та з метою поліпшення роботи щодо розгляду звернень громадян, подальшого удосконалення стилю і методів роботи з зазначеного питання, виконавчий комітет Гуляйпільської міської ради:

Вирішив:

1. Доповідь керуючого справами (секретаря) міськвиконкому Касьяненко О.В. прийняти до відома.
2. Покласти персональну відповідальність на заступника міського голови из питань роботи виконавчих органів ради , секретаря міської ради, керуючого справами міськвиконкому, директорів комунальних підприємств за своєчасний, належний розгляд по суті питань, порушених у зверненнях, що надійшли від громадян.
3 Заступнику міського голови из питань роботи виконавчих органів ради , секретареві міської ради, керуючому справами міськвиконкому:
3.1. Підвищити рівень виконавської дисципліни, забезпечити якість і повноту розгляду звернень громадян щодо компетентного вирішення порушених питань та надання відповіді по суті.
3.2. Безумовно дотримуватись термінів розгляду звернень громадян та надавати аргументоване роз’яснення у випадках необгрунтованості вимог або неможливості повної реалізції їх окремих законних інтересів;
3.3. Посилити відповідальність працівників виконавчих органів міської ради щодо оперативного реагування на звернення громадян;
3.4. Створити умови для уважного, шанобливого ставлення до громадян, особливо похилого віку, під час особистого відвідування установи, розглянути можливість обладнання необхідними зручностями для людей – інвалідів.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами міськвиконкому Касьяненко О.В.

Міський голова                                                                                 О.Г.Неміч

 

 

Інформація
про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Гуляйпільського міськвиконкому впродовж 2015 року

Керуючись Законами України “Про звернення громадян”, “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконуючи Указ Президента України від 07.02.2008 №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, власні рішення з питань забезпечення реалізації громадянами м. Гуляйполе конституційного права на звернення, посилення персональної відповідальності посадових осіб місцевого самоврядування за належну організацію роботи із зверненнями і результативність їх виконання, у виконавчому комітеті Гуляйпільської міської ради впродовж 2015 року проводилась відповідна робота.

За звітний період міським головою проведено 27 прийомів. На прийомі у міського голови і його заступників побувало 66 осіб.

За 2015 рік до виконкому Гуляйпільської міської ради надійшло 70 звернень, що в порівнянні з минулим роком на 1 звернення більше.

Поштою надійшло 18 звернень.
Заявниками було порушено 70 питань.
Майже всі звернення (69), які надійшли у міськвиконком (99,55%) - це заяви-клопотання і лише 1 скарга.

Розглянуто і вирішено позитивно у звітному періоді 52 звернення, що становить (74,3 %) від всіх звернень, 18 (25,7 %) заявникам на їх запити надано конкретні роз’яснення та необхідну інформацію згідно з чинним законодавством, відмовлено у задоволені клопотань не було.

Найбільша кількість звернень, що надійшли від заявників стосується питань комунального господарства – 29, що становить (41,4%) від всіх звернень. Це питання водопостачання, освітлення вулиць та їх ремонту, прибудинкових територій, ремонт будинків.

Частина звернень мешканців міста стосувалась соціальних питань, що становить (31,4%) від всіх звернень, що надійшли протягом звітного року. Загалом громадяни звертаються до міської влади з проханням надати матеріальну допомогу на лікування. Всі такі звернення вирішено позитивно.

З питань сім’ї, дітей, молоді надійшло 6 (8,6%) звернень.

4 (5,7%) звернення, надійшло до міської влади з питань житлової політики, зокрема, поліпшення житлових умов, взяття на квартирний облік.

З питань праці і заробітної плати надійшло 1 звернення.

Із загальної кількості звернень, що надійшли впродовж 2015 року від пільгової категорії надійшло 18 звернень: від інвалідів війни, учасників бойових дій – 6, від дітей війни – 9, від інвалідів загального захворювання – 3.

За звітний період надійшло 1 колективне звернення

Порівнюючи статистичні дані з відповідним періодом 2014 року, кількість звернень збільшилась в 2015 році на 1 звернення.

Через урядову «гарячу лінію», впродовж звітного періоду до міськвиконкому надійшло 6 звернень, з них 3 - вирішено позитивно, на 3 – надано інформаційно - роз’яснювальні відповіді.

Питання організації роботи із зверненнями громадян постійно перебуває на особливому контролі в Гуляйпільському міськвиконкомі.
25.12.2014 року на засіданні виконавчого комітету заслухано питання "Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради у 2015 році", який опубліковано на саті ради, та "Про затвердження Інструкціїї за зверненнями громадян у виконавчому комітеті Гуляйпільської міської ради".

28.12.2015 року прийнято розпорядження міського голови "Про затвердження графіка особистих прийомів громадян керівництвом виконавчого комітету Гуляйпільської міської ради".

Таким чином, роботі зі зверненнями громадян приділялася та продовжує приділятися велика увага як на державному так і на місцевому рівні. Сподіваємося, що кількість звернень зі скаргами зменшиться, а будуть з’являтися звернення з вдячністю за виконану роботу.
Я впевнений, що «Проблем у людей багато… І коли гостро ставлять питання – це тому, що вірять: ми можемо їх вирішити».

Міський голова                                                                             О.Г.неміч

 

Переглядів: 237