Офіційний сайт Гуляйпільської міської ради

Розділи

Петиції

Я маю право

Календар

« Квітень 2019 »
Пн 1 8 15 22 29
Вт 2 9 16 23 30
Ср 3 10 17 24  
Чт 4 11 18 25  
Пт 5 12 19 26  
Сб 6 13 20 27  
Нд 7 14 21 28  

Пошук

Звіт міського голови

Звіт міського голови

ЗВІТ міського голови Ярмака С.О. за 2017-2018 рік

 

          12 жовтня 2016 року 7 місцевих рад району - Гуляйпільська міська та Мирненська, Гуляйпільська, Святопетрівська, Рівнопільська, Дорожнянська, Червонянська сільські ради, після громадських обговорень, на сесіях прийняли рішення про створення  Гуляйпільської міської територіальної громади.  

Цей день вважається днем створення громади, і в цьому році ми плануємо започаткувати нове і основне місцеве свято – День громади.

Це є наш з вами спільний день народження, бо громада - це її люди. І якщо ми з вами створили цю ГРОМАДУ, то нам її й підтримувати та допомагати, як це робить кожен із нас з своїми дітьми.

          Ми почали нове життя в складний час змін. Такого перекроювання  кордонів місцевих рад не знали десятиліттями, а щоб це відбувалось одночасно з грандіозними реформами в усіх галузях – таке пам’ятають можливо тільки наші діди чи прадіди. Ми отримали більшу свободу, але й більшу відповідальність. Ми об’єдналися, щоб самостійно і ефективно керувати своїми справами на своїй території,  ми стали господарями своїх населених пунктів і спільними зусиллями маємо змогу змінити наше життя, зробити наш край квітучим та заможним. Як нам це вдасться – покаже час. А зараз – про перші кроки …..

         На жаль, спочатку не все склалося як задумувалось. Усі пам’ятають швидкі темпи останнього етапу об'єднання  – дехто не розумів, хтось звинувачував. Ці строки жовтня слід було витримати у зв’язку зі специфікою бюджетного законодавства, та з надією на те, що вибори можуть бути призначені у тому ж 2016. Це б дало можливість зайти у новий 2017 бюджетний рік не тільки з повноваженнями, а й фінансовими ресурсами на їх реалізацію, а це не тільки прямі міжбюджетні відносини з державним бюджетом, а й один із основних  податків ПДФО, який допоки що надходив до районного бюджету (ПДФО, інші).

Цього не сталось, перші вибори були проведені у  квітні 2017 року, де було обрано голову та 26 депутатів ОТГ. З цього часу громада почала своє нове життя, отримала повноваження, але не отримала фінансове підґрунтя для цього – освітня та медична субвенції, такий значимий податок, як ПДФО з територій місцевих рад, що об’єднались,  і надалі надходили до районного бюджету. Так звана «інфраструктурна субвенція», яка є своєрідним бонусом для ОТГ від держави  не була виділена  (а це могло б бути 6-7 млн. грн. на покращення інфраструктури).

Прикро, що у фінансовому відношенні  2017 бюджетний рік  виявився звичайним роком звичайної місцевої ради, і бюджети кожного з об’єднаних виконувались окремо. Тобто, у зв’язку з зовнішніми факторами,  маючи статус ОТГ, ми фактично  нею стали лише у 2018 році.  Але багато чого було започатковано вже тоді, з обмеженими фінансами, для того щоб не втрачати час і мати можливість реалізовувати проекти вже у 2018 при наявності більш розширених можливостей.

       У жовтні 2017 року до Гуляйпільської ОТГ добровільно приєдналися ще три сільські ради - Успенівська,  Новомиколаївська та Темирівська.

         Станом на 01.01.2018 року до складу Громади входить 31 населений пункт - 1 місто та 30 сіл.  Фактична площа  території  складає 654 кв. км., що становить 50.3% від території  району. Чисельність наявного населення –     18 820, в т.ч. сільського – 5 232.

        У грудні 2017 року були створені 9 старостинських округів на базі колишніх сільських рад, сільські голови були призначені виконуючими обов’язки старост у відповідних старостинських округах.

         Рада здійснювала свою роботу  згідно затверджених планів. За звітний період було проведено 25 пленарних засідань сесій, розглянуто та затверджено 623 рішення. Проведено 57 засідань постійних комісій ради, які сприяли  ефективному розгляду питань на чергових та позачергових засіданнях сесій.

        

         Складним періодом був перехід з 2017 у 2018 рік,   коли треба було в найкоротші терміни :

- прийняти зі  спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста Гуляйпільського району до комунальної власності Гуляйпільської міської територіальної громади закладів, установ та  ряду об’єктів нерухомого майна;

- завершити реорганізацію 9  юридичних осіб сільських рад, шляхом їх приєднання до юридичної особи Гуляйпільської міської ради,  прийняти їх комунальне майно та підприємства;

- організовувати  безперебійне життєзабезпечення цих установ, закладів та підприємств, адже всі повинні були вчасно отримати заробітну плату і не залишитися взагалі без  робочих місць.

        Завдяки виваженій співпраці наших депутатів, членів виконавчого комітету та працівників апарату міської ради всі процедури проведено вчасно та в рамках чинного законодавства.

        У результаті до комунальної власності Гуляйпільської міської територіальної громади було прийнято 29 підприємств, установ та  закладів освіти, культури, соціального захисту, житлово-комунального господарства  та 45 комплексів та об'єктів нерухомого майна.  

       Для забезпечення ефективного управління  галузями освіти та культури було створено два нових виконавчих органи ради – відділ  освіти, молоді та спорту ГМР та відділ культури та туризму ГМР.           

        Для ефективного реагування на проблеми  сьогодення та планування розвитку території  виконкомом розроблено і діють на сьогодні  План соціально-економічного та культурного розвитку Гуляйпільської  міської  територіальної   громади на 2018 -2020 роки та 38 окремих галузевих програм з розвитку освіти, культури та туризму, охорони здоров’я, ремонту та утримання автомобільних доріг, благоустрою територій, освітлення населених пунктів, соціальному захисту населення, розвитку житлово-комунального господарства та інших питань. Фактично це і є план дій на короткостроковий період.

 

           Виконавчий комітет Гуляйпільської міської ради, як основний виконавчий орган ради, представлений командою професіоналів. Кількість штатних одиниць виконкому становить 81 чоловік, з них 56 осіб місцевого самоврядування (працівники відділів та старости), 10 службовців (діловоди старостинських округів, секретар керівника) та 15 - обслуговуючий персонал (техпрацівники, водії). Фактично ж працює 68 осіб, з них 44 особи місцевого самоврядування, 10 службовців та 14 – обслуговуючий персонал.

Якщо порівнювати кількість фактичних 68-ми працюючих в розрізі «в селі – в місті», то на сільську територію припадає 26 осіб, на місто – 42, при цьому слід враховувати, що  з них 36 міських службовців ОМС обслуговують потреби всієї території громади.

         Якщо розглядати навантаження штатної чисельності працівників органів місцевого самоврядування на 1 тисячу населення, то з 36-ти ОТГ Запорізької області ми на 32 місці – 5 місце знизу. І думаю, не треба пояснювати, з яким навантаження працюють наші спеціалісти.

     Хочу підкреслити, що саме ці штати забезпечують життєдіяльність майже 20-тисячної громади.

         Виконавчий комітет проводить свою роботу відповідно до затверджених планів, враховуючи завдання державного, обласного рівня, які ставляться перед територіями у розрізі реформ.

        За звітний період проведено 43 наради, за підсумками яких надано відповідні доручення,  видано 886 розпоряджень, забезпечено розгляд і виконання 2557 документів, із них 22 запити на публічну інформацію. 

         Одним із пріоритетних напрямків діяльності виконкому є робота із зверненнями громадян. За звітний період надійшло 52 звернення, із них 10 колективних. На особистих прийомах звернулося 167 громадян, порушено 52 питання. Усі вони вирішуються, або ж надаються обґрунтовані пояснення. Затверджено графіки особистого прийому голови та заступників. Проводяться виїзні прийоми по старостинських округах.

          До складу виконавчого комітету, як колегіального органу, крім працівників апарату входять старости, керівники базових підприємств.  За звітний період відбулося 12 засідань виконавчого комітету, прийнято 154 рішення з вирішення різноманітних соціально важливих питань.

 

Аналіз ситуації та стану справ дав можливість намітити плани поточні, короткотермінові та стратегічного характеру, визначити пріоритети, які слід було вирішувати першочергово.

Зупинюсь на основних моментах нашої діяльності та значимих проектах, які ми почали реалізовувати з 2017 року.

 

 

 

 

 

Оскільки повний текст звіту завеликий для розміщення на сайті, повну версію ви можете завантажити, натиснувши тут



Понеділок, 13 Серпня 2018 15:29 | Переглядів: 352

Асоціація міст України