Офіційний сайт Гуляйпільської міської ради

Розділи

Петиції

Бюджет участі

Я маю право

Календар

« Серпень 2019 »
Пн   5 12 19 26
Вт   6 13 20 27
Ср   7 14 21 28
Чт 1 8 15 22 29
Пт 2 9 16 23 30
Сб 3 10 17 24 31
Нд 4 11 18 25  

Пошук

Вакансії

про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади начальника юридичного відділу виконавчого комітету Гуляйпільської міської ради

Оголошення

про проведення конкурсу

 

Відповідно до розпорядження міського голови Гуляйпільської міської ради від 15.01.2018 р. № 9к, виконавчий комітет Гуляйпільської міської ради, який розташований у м. Гуляйполе Запорізької області, по вул. Шевченко, буд. 15, прим. 2, (тел. 0614541981) оголошує про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади начальника юридичного відділу виконавчого комітету Гуляйпільської міської ради.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається відділом організаційної та кадрової роботи виконавчого комітету Гуляйпільської міської ради за вищевказаним телефоном або на особистому прийомі у кабінеті № 6.

Основні вимоги до кандидатів: громадянство України, повна вища   освіта у галузі знань «Право» за   освітньо-кваліфікаційним  рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше  3 років  або  при  необхідності  (виходячи  із  виконання виконавчим органом основних завдань та  функцій)  стаж  роботи  за  фахом  на керівних посадах в інших сферах управління не менше 5 років.

Термін прийняття документів: протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу, шляхом опублікування оголошення про проведення конкурсу в газеті «Актуальний погляд» або поширення його через інші офіційні засоби масової інформації.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії виконавчого комітету Гуляйпільської міської ради, такі документи:

заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями, пов'язаними з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби;

заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

копію документа, який посвідчує особу;

копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України “Про запобігання корупції”.

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Четвер, 17 Січня 2019 13:54 | Переглядів: 234

Асоціація міст України