Офіційний сайт Гуляйпільської міської ради

Розділи

Петиції

Бюджет участі

Беоплатна правова допомога

Календар

« Лютий 2020 »
Пн   3 10 17 24
Вт   4 11 18 25
Ср   5 12 19 26
Чт   6 13 20 27
Пт   7 14 21 28
Сб 1 8 15 22 29
Нд 2 9 16 23  

Пошук

Вакансії

Конкурс на зайняття вакантної посади державного реєстратора-адміністратора юридичних осіб та фізичних осіб підприємців управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Гуляйпільської міської ради.

Оголошення

про проведення конкурсу

 

Відповідно до розпорядження міського голови Гуляйпільської міської ради від 30.01.2018 р. № 19к, виконавчий комітет Гуляйпільської міської ради, який розташований у м. Гуляйполе Запорізької області, по вул. Шевченко, буд. 15, прим. 2, (тел. 0614541981) оголошує про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державного реєстратора-адміністратора юридичних осіб та фізичних осіб підприємців управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Гуляйпільської міської ради.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається відділом організаційної та кадрової роботи виконавчого комітету Гуляйпільської міської ради за вищевказаним телефоном або на особистому прийомі у кабінеті № 6.

Основні вимоги до кандидатів: громадянство України, повна вища освіта за спеціальністю правознавство, за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Вільне володіння державною мовою. Стаж роботи за фахом на державній службі на посаді не нижче провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років.

Термін прийняття документів: протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення на офіційному сайті Гуляйпільської міської ради за посиланням: http://gpmrada.gov.ua/vakansii/.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії виконавчого комітету Гуляйпільської міської ради, такі документи:

заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями, пов'язаними з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби;

заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

копію документа, який посвідчує особу;

копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України “Про запобігання корупції”.

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

 

 

 

Міський голова                                                                    С.О.Ярмак

Вівторок, 30 Січня 2018 11:02 | Переглядів: 400

Асоціація міст України