Офіційний сайт Гуляйпільської міської ради

Розділи

Петиції

Календар

« Січень 2018 »
Пн 1 8 15 22 29
Вт 2 9 16 23 30
Ср 3 10 17 24 31
Чт 4 11 18 25  
Пт 5 12 19 26  
Сб 6 13 20 27  
Нд 7 14 21 28  

Пошук

Оприлюдлення проектів регуляторних актів та аналізу регуляторного впливу

Проект рішення «Про податок на майно (в частині транспортного податку) на території м. Гуляйполе на 2017 рік»

ГУЛЯЙПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
Гуляйпільського району Запорізької області
Сьоме скликання

РІШЕННЯ

___________                                                              місто Гуляйполе

«Про податок на майно (в частині транспортного податку) на території м. Гуляйполе на 2017 рік»

Відповідно до ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»; вимог п. 10.1 ст. 10 р.І «Загальні положення», вимог ст.265, ст.266, ст.267 р.ХІІ «Податок на майно», ст.ст.269, 270, 271, 273, 274, 277, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288 р.ХІІІ Податкового Кодексу України, Закону України від 28.12.2014 № 71-УІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи», Гуляйпільська міська рада

ВИРІШИЛА:
1. Встановити Ставку податку з розрахунку на календарний рік у розмірі 25000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об'єктом оподаткування.
2. порядок нарахування та сплата по відповідному податку застосовується згідно Податкового кодексу України.
2.Дане рішення набуває чинності та застосовується з 01.01.2017 року.
3.Дане рішення підлягає оприлюдненню на офіційній сторінці міської ради.
4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Гуляйпільської міської ради з питань соціально-економічного розвитку міста та з питань реалізації державної регуляторної політики, розвитку суб’єктів малого підприємництва, торгівлі та побуту.

Міський голова                                                                 О. Г. Неміч

 

 

Аналіз регуляторного впливу
проекту регуляторного акту Про податок на майно (в частині транспортного податку) на території м. Гуляйполе на 2017 рік»

Проект регуляторного Про податок на майно (в частині транспортного податку) на території м. Гуляйполе на 2017 рік» підготовлено згідно з вимогами Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004р. № 308.

1. Проблема, яку передбачається вирішити
Законом України від 28.12.2014 року № 71-VІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» змінено перелік місцевих податків та зборів, зокрема до складу податку на майно входить транспортний податок.
Згідно п.4 розділу ІІ Прикінцевих положень Закону України № 71-VІІІ, органам місцевого самоврядування у місячний термін з дня його опублікування рекомендовано переглянути рішення про встановлення місцевих податків та зборів
Перед міською радою постало завдання щодо затвердження ставки податку на майно (в частині транспортного податку) на 2017 рік».

2. Цілі регулювання
Основною метою регулювання є створення на території міста а умов щодо оподаткування у відповідності з Податковим кодексом України та забезпечення надходжень до бюджету міста транспортного податку.

3. Визначення та оцінка прийнятних альтернативних способів досягнення цілей регулювання
Альтернативними способами досягнення зазначених цілей є:
- не прийняття положення
- прийняття міською радою рішення в частині транспортного податку.
Перша альтернатива – це неприйняття регуляторного акту. Ця альтернатива є неприйнятною, тому що в такому разі не будуть виконуватися вимоги законодавства та порушуються права фізичних та юридичних осіб щодо оподаткування.
Тому, оцінюючи альтернативи, перевага віддана останній. Прийняття даного регуляторного акту забезпечить виконання вимог Податкового кодексу і створить необхідну правову основу щодо оподаткування транспортного податком в місті та наповнення міського бюджету.

4. Застосування механізму та заходів для розв’язання проблеми
В представленому проекті регуляторного акту відображені зміни в законодавстві щодо місцевих податків та зборів. Транспортний податок є новим видом податку та складовою частиною податку на майно, який введений з 01.01.2015 року.
Відповідно до підпункту 10.2 пункту 10 розділу І Податкового кодексу, місцеві ради обов’язково установлюють податок на майно (в частині транспортного податку).
Об’єктом оподаткування є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 750 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.
Така вартість визначається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику економічного розвитку, за методикою, затвердженою Кабінетом Міністрів України, виходячи з марки, моделі, року випуску, типу двигуна, об’єму циліндрів двигуна, типу коробки переключення передач, пробігу легкового автомобіля, та розміщується на його офіційному веб-сайті.
Платниками податку є фізичні та юридичні особи, які мають зареєстровані в місті Очаків такі автомобілі.
Ставка податку визначена Податковим кодексом в розмірі 25000 грн. за кожен легковий автомобіль.
Запропонований проект регуляторного акту відповідає принципам державної регуляторної політики: доцільності, адекватності, ефективності, прозорості та передбачуваності.
Проект підлягає оприлюдненню на офіційній веб-сторінці міської ради (gpmrada.gov.ua)

5. Обґрунтування можливості досягнення цілей у разі прийняття регуляторного акту
У разі прийняття запропонованого регуляторного акту міською радою будуть реалізовані повноваження, передбачені Податковим кодексом та Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», забезпечена прозорість місцевої політики в сфері оподаткування, прогнозованість результатів від подальшої господарської діяльності суб’єктів господарювання, забезпечить стабільне надходження транспортного податку до міського бюджету.
Державний контроль за додержанням вимог акта здійснюється відповідно до повноважень, наданих Податковим кодексом України, органами державної податкової служби.

6. Визначення очікуваних результатів прийняття регуляторного акту
У сфері інтересів територіальної громади - наповнення доходної частини міського бюджету та стабільність соціально-економічного розвитку міста.
У сфері інтересів суб’єктів господарювання – забезпечення оподаткування в межах законодавства, можливість прогнозу подальшої господарської діяльності.
Реалізація запропонованого проекту не потребує додаткових матеріальних чи фінансових витрат.
По завершенні визначення бази оподаткування транспортним податком, очікуються стабільні надходження податку в поточному та наступних роках до міського бюджету.

7. Обґрунтування терміну дії регуляторного акту
Термін дії запропонованого регуляторного акту необмежений. У разі зміни чинного законодавства будуть вноситися до акту зміни та доповнення (або його відміна) чи в інших необхідних випадках.

8. Показники результативності регуляторного акту
Показники результативності зазначеного акту - статистичні дані, пов’язані з дією акту, а саме:
- рівень поінформованості населення та суб»єктів господарювання з основними положеннями даного регуляторного акту;
- кількість платників податку;
- обсяг сплаченого ними транспортного податку.
9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акту
Відстеження результативності від прийняття даного регуляторного акту буде проводитись на основі статистичних даних:
- відстеження динаміки надходжень транспортного податку;
- відстеження динаміки кількості платників податку;
- для проведення відстеження результативності акту залучатиметься податкова інспекція .
Базове відстеження результативності регуляторного акту проведено на етапі його підготовки.

Заступник міського голови                                                                  С. О. Ярмак

 

Міському голові
Немічу О.Г.

Експертний висновок

щодо відповідності положенням Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»проекту регуляторного акта –
рішення Гуляйпільської міської ради «Про податок на майно (в частині транспортного податку) на території м. Гуляйполе на 2017 рік»

Постійною комісією з питань соціально-економічного розвитку міста та з питань реалізації регуляторної політики, розвитку суб’єктів малого підприємництва, торгівлі та побуту, на яку покладено повноваження з питань регуляторної політики у відповідності до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» розглянуто проект регуляторного акта – рішення Гуляйпільської міської ради «Про податок на майно (в частині транспортного податку) на території м. Гуляйполе на 2017 рік»

За результатами здійсненого аналізу на дотримання вимог статей 4,9,31-36 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»,
Встановлено:
Порядок підготовки проекту та проект відповідають положенням Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Зважаючи на все вищевикладене, комісія не заперечує щодо внесення проекту рішення міської ради «Про податок на майно (в частині транспортного податку) на території м. Гуляйполе на 2017 рік» на розгляд сесії Гуляйпільської міської ради.

Голова комісії                                                                            В.О. Рибалко

 

Завантажити

П'ятниця, 03 Червня 2016 16:10 | Переглядів: 274