Офіційний сайт Гуляйпільської міської ради

Розділи

Петиції

Календар

« Жовтень 2018 »
Пн 1 8 15 22 29
Вт 2 9 16 23 30
Ср 3 10 17 24 31
Чт 4 11 18 25  
Пт 5 12 19 26  
Сб 6 13 20 27  
Нд 7 14 21 28  

Пошук

Оприлюдлення проектів регуляторних актів та аналізу регуляторного впливу

Проект рішення «Про затвердження ставок податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки на 2017 рік»

ГУЛЯЙПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
Гуляйпільського району Запорізької області

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

_____________                                                  місто Гуляйполе

«Про затвердження ставок податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки на 2017 рік»

Відповідно до пп. 266.4.1, п.265.4 ст.266 Податкового кодексу України, Закону України 28.12.2014 № 71-УІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи», ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Гуляйпільська міська рада

ВИРІШИЛА:
1.Затвердити ставки податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки у розмірах:
1.1. Ставки податку для об'єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних осіб, встановлюються в залежності від місця розташування (зональності) та типів таких об'єктів нерухомості у розмірі 0,5 % розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування для житлової нерухомості;
1.2. Ставки податку для об'єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності юридичних осіб, встановлюються в залежності від місця розташування (зональності) та типів таких об'єктів нерухомості у розмірі 1 % розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування для житлової нерухомості;
1.3. Ставки податку для об'єктів не житлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних осіб , встановлюються у розмірі 0,0 % розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року за 1 кв. м.
1.4 Ставки податку для об’єктів не житлової нерухомості, що перебувають у власності юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців встановлюються у розмірі 0,5% мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року за 1 кв. м. .
2. База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи платника податку зменшується:
а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості – на 70 кв.м.
б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості – на 160 кв.м.
в) для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток) на 230 кв.м.
Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік).
3. Порядок нарахування та сплата по відповідному податку застосовується згідно Податкового кодексу України.
4. Дане рішення застосовується з 01.01.2017 року
5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Гуляйпільської міської ради з питань соціально-економічного розвитку міста та з питань реалізації державної регуляторної політики, розвитку суб’єктів малого підприємництва, торгівлі та побуту.

Міський голова                                                                                            О. Г. Неміч

 

 

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
проекту рішення міської ради «Про затвердження ставок податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки на 2017 рік»

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення міської ради «Про затвердження ставок податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки на 2017 рік» підготовлено згідно з вимогами Закону України від 11.09.2003 № 1160-IV «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.04 № 308.
1. Проблема, яку планується розв’язати.
Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у процесі встановлення та скасування податків і зборів в Україні, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів.
Згідно норм статті 10 Податкового кодексу України визначено перелік місцевих податків та зборів, до яких відноситься податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.
Відповідно до п.10.3 статті 10 Податкового кодексу України, місцеві ради обов’язково установлюють податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.
У зв’язку із змінами, внесеними згідно Закону України „Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо об’єктів нерухомості” виникла необхідність прийняття рішення на 2017 рік
2. Цілями регулювання є:
- виконання вимог Податкового кодексу України;
- забезпечення відповідних надходжень до міського бюджету;
- відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування при вирішенні питань, пов'язаних зі справлянням місцевого податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.
3. Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення зазначених цілей.
Альтернативний спосіб вирішення проблеми відсутній. Правове регулювання ґрунтується на обов'язковості прийняття відповідного рішення міської ради, що передбачено Податковим кодексом України.
4. Механізм розв’язання проблеми.
Для досягнення поставлених цілей пропонується прийняти рішення відповідно до вимог чинного законодавства.
5. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта.
Прийняття зазначеного регуляторного акта повністю забезпечує досягнення цілей, передбачених пунктом 2 цього Аналізу.
Запропонований проект акту розроблено у відповідності до вимог чинного законодавства, що регламентує розмір ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у місті.
Прийняття вищезазначеного рішення міської ради сприятиме уникненню колізій в законодавстві та попередженню виникнення конфліктних ситуацій між органами державної податкової служби та платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.
6. Очікувані результати прийняття запропонованого регуляторного акта.
Прийняття необхідне для встановлення ставок на 2017 рік
7. Обґрунтування терміну дії запропонованого регуляторного акту.
Термін дії запропонованого регуляторного акту : на 2017 рік
8. Показники результативності регуляторного акту.
Відстеження проблемної ситуації, на врегулювання якої спрямовується дія регуляторного акта, здійснюється у встановленому законодавством порядку за кількісними і якісними показниками з використанням статистичного метода одержання результатів відстеження.
Кількісні показники результативності акта – розмір надходжень від сплати податку до міського бюджету.
9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акту:
Оцінка ефективності регуляторного акту буде здійснена за допомогою проведення базового та повторного відстеження результативності регуляторного акту.
Результативність рішення буде відстежуватися за допомогою порівняння числових показників (сума надходжень до міського бюджету).
2. Джерелами інформації для відстеження результативності регуляторного акту будуть статистичні данні МДПІ.
Базове відстеження буде здійснене до дня набрання чинності регуляторного акту.
Повторне відстеження буде здійснене по закінченню календарного року.

Заступник міського голови                                                                           С.О. Ярмак

 

Експертний висновок

щодо відповідності положенням Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»проекту регуляторного акта –
рішення Гуляйпільської міської ради «Про затвердження ставок податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки на 2017 рік»

Постійною комісією з питань соціально-економічного розвитку міста та з питань реалізації регуляторної політики, розвитку суб’єктів малого підприємництва, торгівлі та побуту, на яку покладено повноваження з питань регуляторної політики у відповідності до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» розглянуто проект регуляторного акта – рішення Гуляйпільської міської ради «Про затвердження ставок податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки на 2017 рік»

За результатами здійсненого аналізу на дотримання вимог статей 4,9,31-36 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»,
Встановлено:
Порядок підготовки проекту та проект відповідають положенням Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Зважаючи на все вищевикладене, комісія не заперечує щодо внесення проекту рішення міської ради «Про затвердження ставок податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки на 2017 рік» на розгляд сесії Гуляйпільської міської ради.

Голова комісії                                                                                    В.О. Рибалко

Завантажити

П'ятниця, 03 Червня 2016 16:02 | Переглядів: 829