Офіційний сайт Гуляйпільської міської ради

Розділи

Петиції

Бюджет участі

Я маю право

Календар

« Вересень 2019 »
Пн   2 9 16 23 30
Вт   3 10 17 24  
Ср   4 11 18 25  
Чт   5 12 19 26  
Пт   6 13 20 27  
Сб   7 14 21 28  
Нд 1 8 15 22 29  

Пошук

Новини

Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акту «Про затвердження «Правил розміщення зовнішньої реклами в м.Гуляйполе»

Звіт
про базове відстеження результативності регуляторного акту
«Про затвердження «Правил розміщення зовнішньої реклами в м.Гуляйполе»

 

1.Вид та назва регуляторного акта
Проект рішення Гуляйпільської міської ради «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами м.Гуляйполе».

 

2. Виконавець заходів з відстеження регуляторного акта.
Відділ житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури виконкому міської ради.

 

3. Цілі прийняття акта:
- встановлення єдиного порядку розміщення зовнішньої реклами на території міста Гуляйполе;
- створення рівних умов, прав та можливостей для діяльності всіх суб'єктів підприємницької діяльності;
- упорядкувати відносини між місцевою владою та суб’єктами підприємницької діяльності;
- покращення благоустрою міста;
- підтримка та розвиток малого та середнього підприємництва у м.Гуляйполе;
- підвищення прозорості дії органів місцевого самоврядування шляхом встановлення чітких умов при розміщенні об’єктів зовнішньої реклами.

 

4.Строк виконання заходів з відстеження
з 2.06.2016 по 2.07.2016р.

 

5. Тип відстеження.
Базове відстеження.

 

6. Метод одержання результатів відстеження.
Для проведення базового відстеження використовувався аналітичний метод.

 

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних.
Відстеження результативності регуляторного акту здійснювалось шляхом аналізу звернень суб’єктів господарювання.

 

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта.
Прийняття регуляторного акта дасть можливість створити єдині умови підготовки та видачі дозволу на розміщення об’єктів зовнішньої реклами.
Результатами введення в дію даного регуляторного акту є чіткий врегульований порядок розміщення об’єктів зовнішньої реклами, шляхом надання дозвільних документів та контролювання відповідності заявленим параметрам. Так як даний регуляторний акт передбачає деякі основні норми введені вперше, розмір вигоди врахувати не можливо у зв’язку з відсутністю статистичних даних.

 

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.
В результаті прийняття регуляторного акта затверджені норми дають змогу суттєво впорядкувати роботу органів місцевого самоврядування і покращити порозуміння між цими органами та суб’єктами господарювання.
Правила розміщення зовнішньої реклами м. Гуляйполе в новій редакції зроблять порядок отримання дозвільних документів більш чіткими та зрозумілими для фізичних і юридичних осіб та зменшиться кількість самовільно розміщених об’єктів зовнішньої реклами.
Повторне відстеження буде здійснено через рік з дня набрання чинності рішення.

 

 

 

Начальник відділу ЖКГ,
містобудування та архітектури
виконавчого комітету
Гуляйпільської міської ради                                                         О.А. Савицька

Понеділок, 04 Липня 2016 13:28 | Переглядів: 460

Асоціація міст України