Офіційний сайт Гуляйпільської міської ради

Розділи

Петиції

Бюджет участі

Я маю право

Календар

« Вересень 2019 »
Пн   2 9 16 23 30
Вт   3 10 17 24  
Ср   4 11 18 25  
Чт   5 12 19 26  
Пт   6 13 20 27  
Сб   7 14 21 28  
Нд 1 8 15 22 29  

Пошук

Новини

Інформує Головне управління ДФС у Запорізькій області

Оріхівське управління ГУ ДФС у Запорізькій області: змінив прізвище або місця проживання, повідом органи ДФС

 

Оріхівське управління ГУ ДФС у Запорізькій області нагадує, що згідно зі ст.67 Конституції України кожен громадянин зобов’язаний сплачувати податки і збори у порядку і розмірах, встановлених законом.
Відповідно до п.70.7 ст.70 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) фізичні особи - платники податків зобов’язані подавати до контролюючих органів відомості про зміну даних, які вносяться до облікової картки платника податків або повідомлення. Відомості про зміну даних подаються платником податку протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання відповідної заяви за формою 5-ДР до контролюючого органу за своєю податковою адресою, а фізична особа, яка не має постійного місця проживання в Україні, – до контролюючого органу за місцем отримання доходів або за місцезнаходженням іншого об’єкта оподаткування.
Пунктом п.45.1 ст.45 ПКУ передбачено, що платник податків зобов’язаний визначити свою податкову адресу. Податковою адресою платника податків - фізичної особи визнається місце її проживання, за яким вона береться на облік як платник податків у контролюючому органі. Платник податків - фізична особа може мати одну податкову адресу.
Не відкладайте свій візит до контролюючого органу – приведіть свої документи у відповідність до чинного податкового законодавства.

 

 

Оріхівське управління ГУ ДФС у Запорізькій області про застосування касового апарату при продажу продукції на ринках та ярмарках !!!

 

Оріхівське управління ГУ ДФС у Запорізькій області повідомляє, що постановою Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2000 року № 1336 «Про забезпечення реалізації статті 10 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Постанова № 1336) затверджено Перелік окремих форм та умов проведення діяльності у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, відповідно до якого визначено які розрахункові операції можна проводити без застосування касових апаратів, з використанням розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій (далі – Перелік).
Відповідно до п.3 Переліку суб’єкти підприємницької діяльності мають право здійснювати розрахунки без застосування касових апаратів з використанням розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій при здійсненні роздрібної торгівлі на ринках, ярмарках (за винятком розташованих на їх території магазинів, кіосків, палаток, павільйонів, приміщень контейнерного типу). Постановою № 1336 встановлено граничний розмір річного обсягу розрахункових операцій з продажу товарів, у разі перевищення якого застосування касових апаратів є обов’язковим, зокрема для роздрібної торгівлі на ринках, ярмарках (за винятком розташованих на їх території магазинів, кіосків, палаток, павільйонів, приміщень контейнерного типу) у сумі 500 тис. грн.. на один пункт продажу товарів.
У разі перевищення граничного розміру розрахункових операцій, суб’єкти господарювання зобов’язані у місячний термін з дати перевищення річного обсягу розрахункових операцій зареєструвати касові апарати та проводити розрахунки з застосовуванням касових апаратів.

 

 

 

На Запоріжжі завдяки легалізованим робочим місцям бюджети додатково отримали майже 7 мільйонів

 

У результаті детінізації ринку праці запорізькі роботодавці оформили майже чотири тисячі працівників.
Як повідомив в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Валерій Манько, переважну більшість громадян керівники підприємств офіційно працевлаштували після роз'яснювальної роботи фахівців фіскальної служби, діяльності робочих груп ДФС області та місцевої влади, а також за підсумками податкового контролю.
Цим працівникам виплачено 16 мільйонів 345 тисяч гривень доходів. При цьому додаткові надходження до бюджетів склали 6 мільйонів 783 тисяч, у тому числі 3,6 мільйона гривень єдиного соціального внеску, майже 3 мільйони гривень податку на доходи фізичних осіб та 245 тисяч гривень військового збору.
Керівник фіскального відомства регіону також зазначив, що упродовж цього року 4337 роботодавців подали повідомлення про прийняття на роботу 15036 найманих працівників.
Крім того, фахівці служби провели 51 перевірку підприємств на предмет дотримання законодавства щодо укладання трудових договорів та оформлення найманих осіб. У результаті виявлено 72 неоформлених працівника. Матеріали перевірок направлені до Головного управління Держпраці для вжиття заходів в межах повноважень.

 

 

Головне управління ДФС у Запорізькій області



П'ятниця, 02 Серпня 2019 08:24 | Переглядів: 40

Асоціація міст України