Офіційний сайт Гуляйпільської міської ради

Розділи

Петиції

Бюджет участі

Я маю право

Календар

« Вересень 2019 »
Пн   2 9 16 23 30
Вт   3 10 17 24  
Ср   4 11 18 25  
Чт   5 12 19 26  
Пт   6 13 20 27  
Сб   7 14 21 28  
Нд 1 8 15 22 29  

Пошук

Новини

Інформує відділ «Гуляйпільське бюро правової допомоги» Бердянського МЦ з надання БВПД

Повідомляємо про можливість отримати у відділі «Гуляйпільське бюро правової допомоги» Бердянського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги доступ до електронних сервісів Мін’юсту, яке знаходиться за адресою: Запорізька область, м. Гуляйполе, вул.. Соборна, буд. 103, 2-ий поверх.

Основні електронні сервіси

1. Кабінет електронних сервісів Міністерства юстиції. Вхід можливий з використанням адреси електронної пошти, електронного цифрового підпису та BankID. За допомогою загальної частини кабінету можна здійснити наступні дії:
 Отримати документи з державних реєстрів Міністерства юстиції України в режимі on-line;
 Реєструватися в державних реєстрах України в електронному вигляді;
 Шукати інформацію у державних реєстрах України;
 Користуватися електронними системами звітності тим особам, які здійснюють спеціалізовану професійну діяльність;
 Посилатися на різні інформаційні джерела;
 Шукати законодавчих документів, шаблонів (зразків) документів;
 Брати участь в електронних торгах арештованим майном.

2. Онлайн будинок юстиції. Вхід можливий лише з використанням адреси електронної пошти. За допомогою цього сайту ви можете:
— отримати повторні документи про державну реєстрацію актів цивільного стану: свідоцтва про народження, шлюб, розірвання шлюбу, смерть, зміну імені, а також відповідні витяги з Державного реєстру актів цивільного стану громадян;
— здійснити державну реєстрацію громадської організації зі статусом юридичної особи.

3. Портал IGov. Вхід можливий з використанням ID карти, ЕЦП, BankID та Картки киянина. Волонтерський проект, який забезпечує доступ до онлайн подання заявки на отримання документів. Так, за допомогою Порталу, можна записатися в чергу на оформлення закордонного паспорту, свідоцтва про народження дитини, одруження, розлучення та інші.

4. Портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Вхід здійснюється за допомогою ЕЦП, електронного пенсійного посвідчення або за логіном, котрий надається безпосередньо в управлінні Пенсійного фонду. Перелік основних послуг, які можна отримати завдяки реєстрації на веб-порталі:
— отримання виписок з індивідуальними відомостями про застраховану особу;
— перегляд даних електронної пенсійної справи;
— направлення звернення з будь-якого питання та отримання відповіді, не відвідуючи Пенсійний фонд;
— надання запиту на попередню підготовку документів (довідок, виписок, інших документів);
— запис на прийом до посадових осіб з можливістю обранням теми, дати та часу відвідування органу Пенсійного фонду України.
Крім того, на сторінках веб-порталу є багато довідкової інформації, доступ до якої не потребує реєстрації. Ви можете дізнатися графіки прийому керівництва Пенсійного фонду, адреси територіальних управлінь Пенсійного фонду України в областях. Застраховані особи можуть отримати актуальні тексти законодавчих актів, переглянути наведені зразки бланків, заяв, інших документів, необхідних для призначення та перерахунку пенсій, отримання допомоги на поховання тощо.

5. Електронний кабінет платника податків (ЕКП). За допомогою цього сервісу можливо сформувати та надіслати до органів ДФС електронні документи, у тому числі податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платником окремих податків. Крім того, платники можуть через ЕКП зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Єдиному реєстрі акцизних накладних, скористатися сервісами систем електронного адміністрування ПДВ та реалізації пального.

6. Об’єднана електронна система охорони здоров’я «eHealth» — сукупність інформаційних сервісів в галузі охорони здоров’я.



П'ятниця, 19 Липня 2019 10:30 | Переглядів: 59

Асоціація міст України